مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-09اجتماعي

فجر 42| واگذاری 42 واحد مسکونی به معلولان همدان


رییس سازمان بهزیستی استان همدان از واگذاری 42 واحد مسکونی به معلولان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، همزمان با واگذاری 2 هزار و 381 واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی سراسر کشور که از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، 43 واحد مسکونی در استان همدان به معلولان تحت پوشش بهزیستی این استان تحویل شد.

در آیین بهره برداری از این واحدها که در روستای ملوسان نهاوند به نمایندگی از سراسر استان برگزار شد مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: در چند ماه گذشته 46 واحد به خانواده های دارای معلول واگذار شد علاوه بر آن عملیات اجرایی 10 واحد دیگر آغاز شد به طوریکه قرار است کمتر از یک سال دیگر این واحدها را هم تحویل دهیم.

مهدی دیناروند ادامه داد: هزینه ساخت این مسکن ها 3 میلیارد و 900 میلیون تومان بود که 720 میلیون آن توسط 20 میلیون تومانی معرفی شده اند که تا کنون هشت خانوار آنها وام را دریافت کرده اند.

رییس اداره بهزیستی نهاوند با بیان اینکه در سال جاری کار ساخت مسکن برای هفت خانوار 2 معلولی روستایی آغاز شده و 42 خانوار تک معلولی دیگر نیز برای ساخت خانه معرفی شده اند افزود: به منظور کمک به خانوارهای دارای2 معلول از سوی بنیاد مسکن نهاوند به پنج خانوار تحت پوشش وام بلاعوض پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| واگذاری 42 واحد مسکونی به معلولان همدان

فجر 42| واگذاری 42 واحد مسکونی به معلولان همدان